Kylling er altid godt 🙂
Idag blev det til denne menu
Kyllingbrysterne blev åbnet og fyldt med
Finthakket peberfrugt
Finthakket krydderurter( timian, merian, koriander)
Derefter omrullet med bacon og holdt yderligere sammen med en kødnål.

Så på grillen ved ca 200 grader INDIREKTE VARME i ca 40 minutter, sammen med kartoflerne som koges under låg og med masser af krydderurter og lidt vand.

 Så er kød og kartofler klar til servering.

Min tallerken

sådan så kyllingbrystet ud da det blev skåret igennem.

Velbekomme
Kategori:








