Jeg havde læst i min nye bog skrevet af kokken Henrik Boserup, at man kunne ligge ikke alt for modne bananer på grillen, hvor de skulle ligge til de lignede noget der var løgn, og så servere eks is eller flødeskum på sidevognen til.
Efter jeg havde lavet mad på grillen ved ca 180 grader, lagde jeg et par bananer på grillen og lukkede skodderne.

Efter de havde ligget mellem 50 minutter til en time på grillen med en svagt dalende temperatur (var nået til 60 grader) så de sådan ud

Jeg valgte at servere is til igår

Mums siger jeg…mums
Tak for den gode ide Hr Boserup, den kommer snart på tapetet igen.
Næste gang med et par spsk flødeskum.
Kategori:





