Grill Amok.dk

Banan på grillen

banan3_JPG-for-web-normal

Jeg havde læst i min nye bog skrevet af kokken Henrik Boserup, at man kunne ligge ikke alt for modne bananer på grillen, hvor de skulle ligge til de lignede noget der var løgn, og så servere eks is eller flødeskum på sidevognen til.

 

Efter jeg havde lavet mad på grillen ved ca 180 grader, lagde jeg et par bananer på grillen og lukkede skodderne.
banan1_JPG-for-web-normal

Efter de havde ligget mellem 50 minutter til en time på grillen med en svagt dalende temperatur (var nået til 60 grader)  så de sådan ud
banan_JPG-for-web-normal

Jeg valgte at servere is til igår
banan2_JPG-for-web-normal banan3_JPG-for-web-normal
Mums siger jeg…mums

Tak for den gode ide Hr Boserup, den kommer snart på tapetet igen.

Næste gang med et par spsk flødeskum.

 

Giv en anmeldelse

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

*

1 2 3 4 5

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.